Geçmiş olsun. Emme sonrası kusuyorsa reflü olması muhtemel. Besledikten sonra bir süre eğik vaziyette tutmak lazım. Doktorumuz bize 3. ayında bu problemden dolayı bir şurup vermişti. Ama eğer kilo alımı ile ilgili sıkıntı varsa mutlaka doktora başvurun çünkü bebeklerdeki hastalıkların şüphesi genelde kilo alamama ile oluyor.