Kucukadamimm ben beslenme reddinden illallah demiş durumdayım. O yüzden asla ek gıdayı zorlamıyorum. Bazen çok isteyerek açıyor ağzını özellikle yoğurt ve tarhanaya. Ama istemiyorsa olduğu gibi bırakıyorum. Çünkü zorlarsak iyice reddiyorlar. Bence istemediğinde bırakın. Emiyorsa emzirin, mama alıyorsa mama verin. Zaten şu an çok küçük. Günlük 1 çay bardağı ek gıda yeterli gerisi anne sütü ya da mama olmalı.