Kizlar merhaba. Bebegim 9 ay 17 gunluk. Artik %50 anne sutu %50 ek gida diyor. Zaten beebgim anne sutuylede bence de artik cok doymuyor(sutum yagli ve hala fazla olmasina ragmen)
ama bir yandan da ek gidayi oglum kabul etmiyor puturlu yerken cok öğüruyor. İkinci veya ucuncu kasigi verirsem de kusuyor 🙄
bir tarhana corbasi birde meyveli irmikli pure yiyor. Siz neler yapiyorsunuz. Neler verebilirim.?
birde eline verdigimde koparirsa eger cignemeyi bilmiyor ve damagina yapistiriyor sonra oguruyor 🙄