_prensesannesiyim benm bebeğim de almadı daha doğrusu ben kendim vermedim hiç. Evet emzik yerine kullanıyor memeyi dışarıda araba da çok zorluk yaşıyorum ama doktorum önermedi ağız yapısını bozar diye birde 2 haftalık çok küçük verecekseniz bile 40 tan sonra verin bence. Emzik biraz da açlığı bastırıyor sürekli emme refleksinde olduğu için. İlk haftalarda iyi beslenmesi anne sütünden iyi faydalanması çok önemli bebek için. Şu an çok küçük hep emmek istemesi sisinle olmak istemesinden kaynaklı kendini sadece sizinle güvende hissediyor çünkü sadece anneyi tanıyor bebek o yüzden her ihtiyacı sisinle karşılamak istiyor