Mickeylina Sevenne canım biz sabah 10 gibi yaptırmıştık akşam 8 gibi ateşi çıktı 1 çay kaşığı calpol verdim yarım saat 1 saate hafifledi ve geçti umarım hafif geçirir bebiş şifa olsun canım.
Burcinmiray Sevenne bizde 3 gün önce olduk her aklıma geldiğinde ölçtüm saat tutmadım 🤷♀️ çok şükür hiç ateşi olmadı. Ateş düşürücü verdiler mi?
leynanin_pembemantosuu Sevenne neredeyse 2 gün ateş yapabilir her aşı olduğumuzda gündüz çok olmuyordu ama geceye doğru gece ateşi çıkıyordu
Sevenne Mickeylina bizde o saatte yaptırdık bakalım takip etmeye devam edicem ben bir kaç saat diye düşünmüştüm 😔
Naturelanne16 Sabah yapıldı eve geldigimzde cay kasigyla calpol verdm beklemedm atesin çıkmasını birde gece uyumadan verdm rahat geçti atesi olmasa bile agrisi olur muhakakk hafif atlatsin agrimasin die verdm ben guzel geçti gecemizde
Irmakprensesinannesi Sevenne valla bizde bugün 4 aşı birden olduk 2 hepatit 2 verem aşırı erken doğumdan hepatit gecikmeli vuruldu şuan fitil ve colpol var şuan ateşi yok ama akşam olursa Bn sürüp vericem
Burcinmiray Sevenne evet normal halsizlik yaptığı için uyutuyormuş bizdede öyle oldu doktor normal dedi🤗
Mommqueen Sevenne ateş yaşamdık biz ama çoka ağladı oğlum çok huzursuzlandı yine 1 çay kaşğı ağrı kesici verdm ben rhatlattı