Benim hamileligimde başladı 16 lara çıktığı bile olurdu doğumdan sonrada bayağı devam etti kilodan kaynaklı büyük ihtimalle ideal kilomuza ulaşınca geçecektir zannediyorum birde tuzlu çok yememeye çalışıyorum bol bolda su içmemiz lazım tansiyonu dengeliyor