Kızlar bebeğim 5 aylik ve kilosu 6500 dogum kilosu 3300 dü son 1 ayda hiç kilo almamış dedi dün doktorumuz mama verebilecegimi söyledi zaten bebeğim de bu ara fazla huysuz uyumakta da zorlaniyo falan aç gibi zaten onu emzirmeden sagdim 30 ml çıktı o da 20 dk da mamaya hemen başlamalı miyim yoksa süt artırıcı şeyler mi denemeliyim mama ise ne markayı önerirsiniz mamadan sonra beni tamamen bırakmasından korktuğum için tereddüt ettim😑