Merhaba anneler, kızım 4. Ay aşılarını oldu çarşamba günü. Normalde huysuz bi bebek değil asla meme emmemezlik etmez. Bugün ilk kez meme emmeye odaklamadığı ağrısı olduğunu varsayıyorum ki o yüzden ememedi. Bende mamamızdan takviye ettim. Bacağında hala şişler ve kızarıklıkları var ama azalmakta bayağı yapılan güne nazaran. Ne yapmamı önerirsiniz ? Tecrübelerinizi bekliyorum çok teşekkür ediyorum 🤲🏻
Birde kan damlası verdi hemşiremiz daha yeni, onuda devid-3 ile 2 saat arayla verdim doğru yapmış mıyım siz nasıl yapıyorsunuz?
teşekkürler 🤲🏻 ☺️