Kasımda 3 yaşına gircek oğlum, 1,5 aydır kreşe gidiyoruz ilk hafta gribal enfeksiyon üçüncü hafta el ayak hastalığı şimdi de kulak enfeksiyonu oldu. En son gittiğimiz çocuk doktoru antibiyotik verdi kulağı için, ama bir gün öncesi medicalprkta KBB doktoruna götürmüştüm kulağı temizledi pislik var dedi sağ kulak için,özellikle sordum iltihap var mı duymamaya başladı birkaç gündür diye. Hayır yok tıpa gibi tıkamış pislik sadece dedi, ertesi gün çocuk doktorumuz kulağı iltihaplı dedi. Napcağımızı şaşırdım, şimdi de ishal kusma var hiç kalkmadan yatıyor sizler ne durumdasınız moraller bozuk