Kızlar lütfen akıl verin.Ben öğretmenim işten eve 1 de geliyorum annem öğlene kadar kızıma maalesef bişey yedirtemiyor ek gıda almada isteksiz maalesef ben sabah 8 de emziriyorum 11 gibi annem mama veriyor bazen çok nadir çorba içiriyor az.Eve geldiğimde süt dolduğu için kızım da memeyi özlediği için meme emiyor 2 bucuk gibi uyuyor 5 e doğru kalkıyor ben çorba yemek falan yediriyorum.Birkaç saat sonra ikinci öğünü yediriyorum yoğurt akşam yemeği tarzı.Bu şekil beslenmesi bir sorun yaratır mı