Uygulamanız çok güzel çok severek keyifle geziniyorum. Annelerimiz olsun moderatorlerimiz olsun hepsi cana yakın.
Fakat bu reklamlar beni çileden çıkartıyor. Hele ki bir oyun reklamı var kapanmak bile bilmiyor. O bitiyor trendyol başlıyor. Zamanımın yarısı reklam izlemek ile geçiyor.
Evet farkındayım google direk reklam gönderiyor
Evet moderatörler sürekli ss alın atın diyorsunuz ama pek yararı olmadı😒
Valla çileden çıkacağım. 1 yorum yapıyorum ya 1 yorum yorum yazarken çıkıyor yazdığım yorum kayboluyor
Felaket İsyanlardayım😂
ALLAH AŞKINA ŞU GÜZELİM UYGULAMAYI REKLAM İLE BATIRMAYIN