Selamlar yeni doğum yaptım sizleri de soruya boğdum bu kaçıncı postum bilmiyorum ama lütfen bilginize tecrübenize ihtiyacım var. Bizim tontiş sarılık oldu o yüzden sarılık tedavisi görmek için hastane de sütü sağıp götürüyoruz ama hastaneden çıkınca meme tutar mı acaba çünkü doğduğundan beri meme veremedik hep biberonla yedirdiler