Nazlideniz Aynen canim zorlamada zaten isin zor olur sevmedigi ögünü 1 hafta yada bikac gün sonra yine dene ilk defa yiyorlar cok normal.Bizde 15 aylik olduk Ben de havucla basladm 3 gün formülüyle 2 kasik 3 kasik derken yürüdü gitti bu is:))patates ekledm sonra bal kabagi sonra sonra makarna havuc bezelye.bir hafta bu sekil sonra.makarna veya pilav bezelye tavuk veya dana eti püre yap ver.Aksamlari yari inek sütü yari su irmik cok az meyve püresi veya hic koyma öyle ver ben öyle verdm benm ebem bize öyle program verdi onlari uyguladik 6,7 yada 150,200 gr yiyor oluyor hic dert etme Bnde cok endise ediyordm zamanda yiyorlar ha bu arada süt kullanacagin gün yogurt verme ya o ya o öyle demisti ebem