selam arkadaşlar size bir sorum olacaktı biz bir kaç haftadır ek gıdaya geçtik yalnız bebeğim geceleri saatte bir iki saatte bir ağlayarak uyanıyor önceden sabaha kadar uyuyan bebeğe ne oldu anlamadım acıktıgından mı yoksa ek gıdaya geçtik diye anne sütüne ihtiyacı azaldı diye korkudan mı yapıyor bu durumu yaşayanlar varmı