Kızlar kızım 16 aylık geceleri çook fazla kalkıyor emmek için gece de 12 1 de uyur hep. Doktor kontrolümüzde bugün olmaz dedi doktorumuz en geç saat 10da uyuyacak bebekler 10 ila 12 arasında büyüme hormonu salgılar en önemli saat dilimi bu dedi. Bize uyumadığı için de bu bay bay damlasını yazdı bitkisel bir damladır akşam 8buçukta ver etki gösterip uyumasına yardımcı olur dedi ama netten baktım pek de bitkisel bişey değilmiş yani. Kullanan var mı acaba bu damlayı nasıl etki gösteriyormu gerçekten ben pek sevemedim bu damlayı da