Sucukluyumurta11 ya benim kızımda 8 aylık, her şeyi yiyo aslında elma bile dilimleyip veriyorum minik minik koparıp yiyo ama gelgelelim çorbaya kıyma koyuyorum öğürüyor, pilava makarnaya koyuyorum yine aynı, omleti çok seviyor ona katıyorum onu da yemiyor, nasıl alıştırcam bilmiyorum