Merhaba anneler, bebeğim 51 günlük. Daha önceden de post açmıştım uyku ile ilgili. Uyumuyor uykuya direniyor resmen heleki gündüz uykusuna… bir de 1 aylıkken kontrole gitmiştik bıngıldağı küçülmüş dedi ama baş çevresi normal giderse sorun olmaz dedi . 1 aylıkken bıngıldak küçülmesi olup sorun yaşayan var mı ? Kafamı takıyorum acaba beyinsel bir sıkıntısı mı var diye? Günlük kakası normal, güzel emiyor gazdan dolayı çok sıkıntı çekiyorduk ama çıkarıyor artık . Herşeye ağlıyor herşeye Sıkıntısı ne bilmiyorum çok canım sıkılıyor tek bakıyorum yol gösterenim akıl verenim yok😔