Kızlar ben çalışıyorum haftanın 3 günü 8.30 15.30 arası oğlum 26 aylik bakici var eve geliyor oğlum masallah sakin söz dinleyen oyun oynayan oyle taşkın hareketleri olan bir çocuk değil sabahları ben kalkar kahvaltısını hazırlarım oyle ise giderim her neyse bizim bakicimiz 1500 tl istiyor 1100 e çalışıyordu gecen yıl bu yıl zam yapmış kendi kendine az önce msj atmis imana at 1500 diye acayip sinirlendim ya siz ne kadar veriyorsunuz ben abartiyormuyum bilmiyorum not: hic bir ev işine karışmaz oğlum uyuyunca oda uyuyor hatta