Güzel anneler merhaba.. bebeğin 8 buçuk aylık bu aralar hiç uyumuyor sürekli olarak sallanmak istiyor ve benden hiç ayrılmıyor babasında dahi durmuyor.. eşim geç geliyor ve sürekli olarak baş başayız 1 ay sonra da işe başlayacağım.. vicdanım hiç rahat değil.. geçici bir durum mu Yada tavsiyeleriniz nelerdir