esmaa599 2minosprenses Nohut dürüm yaptik.Zaten çok doyurucu yeter de artar bile.Yanina da ayran yaptık mı 😄
2minosprenses esmaa599 tamamdir ama nohut durumu bizim evde benden baska kimse yemez 🤷♀️afiyet olsun lop lop et olsun 🤣🤣🤣
Oruchatice 2minosprenses yoğurt çorbası patates köfte zeytinyaglı barbunya soğan salatası havuç taratot akşama misafir var 😂
2minosprenses Oruchatice valaha sonuna misafir var yazmiyaydin masallah sultan sulumanami sofra kuruyon diyicektim 🤣🤣🤣
esmaa599 2minosprenses normalde nohut yemeğini falan bende sevmem ama pilavda,dürüm de falan yiyoruz biz.Sizinkiler bayağı kibarmis 😄😄
YigitiinAnnesii 2minosprenses bende yaparım mercimeği ben mercimeği haşlarım kara suyu çıkınca soğan salça nane biraz biber kavurur mercimek ellerim bir iki kaynayinca içine erişte eklerim okadar
2minosprenses tatlisert elerde ne kayinanalar var ya benimki anca bana gelir ben yaparim her gun 🤣🤷♀️