Brfar Bebegim 6 bucuk aylik ek. Gida basladik mama icmek istemiyor simdide napicam emzirmiyorum bu arada
mavisgozlum Brfar oyy canim vallahi bende bilmiyorum her posta yazıyorum nerdeyse ne yedircem diye herkesden birşeyler ogrenmeye calisiyorum
Efem123 Brfar bizde yeni geçtik ek gidaya emziriyorum ama sadece uykuda emiyor uyanıkken emmiyor bizimde 😏
Yasemin38 Brfar canım ek gıda derken tadımlara başlamışsındır . Az miktarlar olduğu için doymuyordur. Mama ve tadım arasını iyi ayarlaman gerekli
Fasulye12 Brfar benim bebeğim de içmiyordu içine biraz e bebeğin keçiboynuzu pekmezli bisküvisinden koyuyorum az az başladı şimdi daha rahat içiyot