yookkdahaneler Atlasbebek3535 fotoğraf ımı çekemedim acaba diye düşünmeden edemedim gerçekten farklı biri yuvarlak biri sivri
Barlas1 yookkdahaneler bana da yenidoğduğu zamanlar sanki etle kapalıymış gibi gelmişti. Nerden nefes alcak diye doktora sormuştum. Normalmiş, zamanla burun şekli oturunca içindeki delik açılır. 58 günlüğüz şuam daha geniş iç kısmı. Bence endişelenme