BarisGlc Merhaba kızlar bu konuyu merak ediyorum siz nasıl yapıyorsunuz? Tek beslenmede iki göğsüde veriyor musunuz ve kaç dakika emzirme yapıyorsunuz?
-Gizem- BarisGlc kaç aylık olduğuna bağlı ilk 2,5 ay iki göğsümü de veriyordum sonrasında sütüm de çoğaldı sanırım 6aylık sadece 1 öğünde birini veriyorum sonrakinde diğerini. Doyduğunu kendi belli ediyor zaten geri çekiliyor
E_doga İlk 2 ay 2 meme gidiyordum .terbiye olduktan sonra her öğünde bir meme veriyorum. Emmeye devam etmek isterse iki meme verdiğim de oluyor