AsafK Bebeğim yeni doğdu normal doğum oldu kilo vs herşey normal sağlıklı ama gözleri şaşı gibi doktorumuz normal zamanla düzelicek dedi ? Yaşayan varmı 😭😭
Splash-Splash-Love AsafK Benim kardeşim 8 aylık olana kadar bi gözünde hafif şaşılık vardı. 1 yaşına gelmeden düzeldi.
Heyecandorukta AsafK benim oglum da oyleydi hatta bende goz kaymasi var eyvah demistim ama 3 ay icinde goz kaslarinin kontrolu artiyor 3 aylikken duzeldi
lanadelmiyav AsafK yenidoğan burun yapısından dolayı gözler o şekilde görülebilir. Ekstra bir şey yoksa zamanlar düzelecektir.
Tortilla AsafK düzeliyor csnm cogu bebek oyle 😌 sıkma canını boyle seylere o suan baktgını bıle bılmıyor oyuzden oyle gozukuyor
Yamanikomm AsafK duzelir arkadasimin bebegide oyleydi canim uc aylikken masallah duzelmisti ustelik anne bana gozlukluydu
Kahvecekirdegi Sorun etmeyin bizde öyle sandık ilk baş ay bi değişik bakıyor şaşı mı diye ama zamanla görmeye başladıkça geçiyor korkmayın ☺️ Kayıyor gibiydi bir gözü bizde de bende korkmuştum ama sonradan geçti
MerveAbu AsafK kuzucum bebeğin daha gözlerini açamaz bakamaz gözünü nasıl kullanacağını bilemez endişe etme bence zamana bırak
BusraDefneozel AsafK ayni dusuncelerle lohusaligin verdigi yetkiyle kendimi yemistim ama tabiki geciciydi suan 8aylik sukur gayet guzel bakiyor 😁
Miniknur Evet düzeliyor. Bana evdeki herkes şaşı mı diyordu. Ne alaka hiç mi bebek görmediniz çoğunda olur diyordum. Hiç takmam valla araştırıp bakmıştım kendim. Burun yüksekliği tam olmadığı için öyle oluyormuş
Umay12 AsafK normal bebeklerin daha o koordinasyonu yöneten beyin kısmı gelişmemiş oluyor üç dört beş ay her bebeğe göre değişir ama düzeliyor.