Yaztatili arçelik kt 2772 kullanıyorum 1,5 senedir çok çok memnunum hiç bir sorun yaşamadım haftada iki mutlaka çalışıyor faturaya +20 tl ekliyor ama müthiş bir şey hem tertemiz hemde ütüleme işini bitirdi sayesinde sıcak sıcak elimle düzeltip katlayıp yerine koyuyorum mis. Bu arada 2. El aldım ben letgo da yakınlarınızda varsa 2. El tercih edebilirsiniz.