cansuakyz Selam güzel annelerim. 3.5 aylık kızım var daha regl olmadım ama olacak gibiyim üç dört gündür de sürekli Red yaşadım tazyikli geliyordu ve içmek istemiyordu. Regl olmaya yakın olabiliyor mu ve tadı değişiyor mu ?
Honki_Ponki cansuakyz Tadı degişmiyor ama benim sütümde azalma oluyor şuan regliyim mesela ama 1 hafta önceden azalmayı hissediyorum ben bana göre öle tabi herkeste farklı ola biliyor kimisi tadı diyor degişir kimside azalma olamz diyo kimiside azalma olur diyor evet benim kisi azalandan napalım 1 hafta idare ediyoruz