68 gunluk bebegım var. Dogdugundan beri uykuya dalamıyor. Kundak yaptım, tek el kundak yaptım, ıkı eli serbest bıraktırdım. Nafile. Uyutuyorım 2 dk da bşr yada 5 dk da, 7 dk da bir uyanıyo aglıyo. Sallıyorum kızım burdayım dıorum sakınlestırıyorum geri yatıyorum yanından ayrılır ayrılmaz aglıyo. Ben ynında duruyum hıc uyanmıyo ama ben odadan cıkım aglıyo geri geliyorum. Hıc bir isimi yapamıyorum cıldırmak uzereyım. Boyle Bı durum yasayan var mı. Neler onerirsınız. Benım aklıma gelip yapmadığım bısey kalmadı