Miniknur Omertugra20 hemşiresine yazıyorum her ay emin misiniz yanlış olmasın modunda bunaldım valla:) ben 180 im babası 190 ve iki tarafında ailesi bu şekilde hep :) normal heralde
Omertugra20 Miniknur benim eşimde 1.94 doktorumuz uzun olcak babayı bile gecebilir dedi ben ise 1.60lık boyumla gözü yaşlı 😂😂
Miniknur Omertugra20 ya benimki kız ama :) çok uzun olursa uzun boylu eş zor ya:) kendimden biliyorum🤣