AfraZ emziriyorum. ne işim gücüm varsa bırakıp o ne zaman ve ne kadar emmek isterse emziriyorum. çünkü bebek sadece karnını doyurmak için değil, duygusal doyum için de emer. bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ilk 3 ay memeden inmiyolar zaten. kilo konusuna da çok takılmayın, aydan aya azalıyor aldıkları kilo.