Bu soruyu ben de çok soruyordum,birçoğumuz aynı şeyleri yaşadık ,yaşıyoruz ama zamanla düzeliyor ,inşallah çabucak geçer sizinde..gaz sorunu içinse bizim de aynıydı ,şurup vs.birçok şey denedik ama en etkili olan gaz masajı oldu, videolardan bakıp uygulayabilirsiniz umarım faydası olur sağlıkla, güzel günlerde büyütün bebeğinizi..