luciferrr Ben 5 gün sonra lohusalıktan çıkıcm ama aşırı derecede kanamam oluyor ilk zamanlarda ki gibi diyebilirim sizce kötü mü?
Sedakcby luciferrr adet olmuş olabilirsin belkide canım kesintisiz surduyse 40 başı deniyor. 52 gün sürmüştü benim çünkü 😅 40 başı olmuştum. O gün bugündür her ay adet oluyorum lohusalıktan sonra
luciferrr Milamoms benim Bi haftadır böyle çok kanama olunca kötü diye biliyorum eltimle aramızda 2 hafta var eltim sonlara doğru leke leke görüyordu hatta 3. Haftadan sonra leke leke görmeye başladı
Baby01 Benim 40 a doğru tam kesilirken kanamam arttı sonraki ay yine aynı tarihte adet oldum öyle devam etti.Adet olmuşum yani.Belki sizin de öyledir