ipekk96 Kızım 3ay 22 günlük bronşiolit olmuş önerebileceğiniz şeyler varmı başından geçen anneler lütfen yardımcı olun
Kubra_2019 ipekk96 Geçmiş olsun bulunduğu odayı nemli tutmaya çalışın. Supurge bile çalıştırmayı toza gelmez. Dr görürdünüz mu havaları var rahatlatıyor.
Lizbon ipekk96 Dr ilaç vermiştir diye düşünüyorum. Genelde oglum oldugunda antibiyotik öksürük surubu ve hava aldırıyorduk.
Birannebirbebekkkk Doktor bize hava verdi onları yapıyoruz bir de antibiyotik kullanıyoruz. Çok geçmiş olsun
ipekk96 Birannebirbebekkkk sağolun bizede aynılarını verdi ama antibiyotiği istemiyor kusuyor çoğu zaman napcam bilmiyorum
Aslancikli Su an icini karatmak istemem. Bizde 3 aylikken bronsit olduk. Ventolin kullandk 1 hafta gecer gibi oldu biraktik. 3 gun snr cok kotu oldu yine gittik ventolin macrol kullandk tabi surekli burnunu aciyorum. 5 aylik olduk daha yeni gecti diyeblrm
ipekk96 Aslancikli ooff cidden mi yaa canım sıkıldı şimdi bak. Bizde aynı macrol ve ventolin kullanıyoruz. Antibiyotiği ne kadar kullandınız peki
biradamavisi Aslancikli bize doktor alerjikse tekrarlar dedi siz ve eşinizde bebeklikte bronşit öyküsü var mı?
ipekk96 Kubra_2019 sağolun, evet havasını veriyorum ve odaya ayriyeten buhar makinesini çalıştırıyorum
Aslancikli biradamavisi evet var ama benm ilk kiziminda bunyesi alerjik zaten muhtemelen buda oyle. Henuz alerjik bronsit demedi ama ben astima yada alerjik bronsite gittigimizi hissediyorum insallah yanilirim cunku cok zor. Bebegin nefes alamiyo ve sen bisey yapamiyosun . Cok kotu olursa hortumla balgami cigerden cekiyolarms urktum