Sevgili anneler, kızım minyon bir bebek. Persentilde 20 lerdeydi genelde. 9 aylıkken boydan dolayı 10 lara düştü, doktor da kan tahliliyle beraber b12 ve tiroidlerine baktırdı. B12 si düşük çıktı, 1 ay damla kullandık, yükseldi ancak boyda ani bir uzama olmadı tabii. 1 yaş kontrolünde de yine boy konu oldu, doktor çinko şurubu verdi, 3 ay sonra en az 2 cm uzamasını bekliyorum dedi. Ben geçen gün evdeki boy ölçüm tablosunda yarım yamalak baktım 73 cm gibi gördüm kızımın boyunu, 3 ayda 3 cm uzamış ama persentilde 3 te. Şimdi doktor kontrolüne götürünce yine boy konusu olacak ve ben hiç istemiyorum. Bebeğimin minyon olduğunu kabul ettim, boyunun uzaması için takviyeler vermek de istemiyorum. Zamanı gelince birden boy atacak belki diye düşünüyorum ve buna takılmak istemiyorum. Şükürler olsun bir sağlık sorunu da yok. Sizlere sormak istediğim 15 aylık kontrolünde ekstra yapılan bir test, bir işlem var mı? Gitmek istemiyorum.