Kizlar merhaba ben ikinci çocuğuna hamileyim şuan 20 haftalık bugün detaylı ultrason yaptırdım şükür herşeyi normal dedi ama sağ beyin kısmında 5mm bir kist var dedi buda bebeğin dawn sendromlu olabileceğini ama olmayabileceğini de gosterebiliyormus bu kist gidebilir bu haftalarda ama bebek anca doğduğunda belli olur dedi emin olmak için sıvı alabiliriz buda riskli eğer sonuç dawn sendromlu çıkarda bebeği aldiracaksan yapalım dedi ben istemedim Rabbimden gelen baş üstüne ama işte içim içimi yiyor kaç ay daha bu şüpheyle beklemek çok zor 🥺böyle bir durumla karşılaşan oldumu aranızda dualarınıza vizede ekleyin rabbim tüm hasta anne karnındaki bebeklerimize şifa versin uzun oldu kusura bakmayin