Selin0404 Kızlar merhaba evlılık nedeni ile işten cıkıp tazmınat alanlar tazmınatlarınızı ne kadar surede yatırdı sırketlerınız?
Babyalina Selin0404 hemen yatar normalde. Benim işyerim nerdeyse 1 sene oyaladı ihtar çektirdim öyle yatırdılar🙄
zeyzey77 Selin0404 Ben parayı yatırsınlar diye noterden ihtar çektirdim. Eşim çalışmama izin vermiyor diye dilekçe doldurdum. Hiç iş yerine gidip kağıt vermedim. Noter aracılığıyla merkeze gitti kağıt . 1 ay sonra para hesabıma yattı
Babyalina Selin0404 normalde avukat tutularak yapılıyor ama ben kendim internetten bakarak kendime göre hazırlayıp noterden çektirmiştim
zeyzey77 Selin0404 ihtar çekildikten sonra eğer zamanında para yatmazsa ihtara uymadıkları için dava açılıp ceza alıyolar. Korkudan yatırdılar . Başka türlü yatirmazlar