Kevseryldz Arkadaşlar merhaba. Kızımın 0-3 3-6 ay kıyafetlerini satacağım. İhtiyacı olan birine gitmesini çok isterim çoğu ya 1 sefer giyildi ya da hiç giyilmedi. Pembe tulum sıfır internetten aldım kızıma olmadı. Almak isteyene çok çok uygun fiyattan vereceğim ayrıca hediye olarak ta çorap eldiven içlik vs göndereceğim 😍 https://imgyukle.com/i/kk4pOx https://imgyukle.com/i/kk4D26 https://imgyukle.com/i/kk4BRv https://imgyukle.com/i/kk4GAp https://imgyukle.com/i/kk4vTy https://imgyukle.com/i/kk4qCn https://imgyukle.com/i/kk4zmM https://imgyukle.com/i/kk42i8 https://imgyukle.com/i/kk4Utj https://imgyukle.com/i/kk4eVo https://imgyukle.com/i/kk48UH https://imgyukle.com/i/kk4lAA
Laden Kevseryldz merhaba annemiz il etiketlemek için soruyorum hangi il?🌺 ürünlerin fiyatlarını da paylaşabilir misiniz🥰
Kevseryldz Halenur42 canım 80 TL ye aldım 50 düşünüyodum ama alıcaksanız 40 TL’ye veririm sıfır kullanılmamış 🥰