Asafbey44 Evet 17 aylık oldu elinden tutunca bile zor yürüyor direk yere çöküyor bıraktım artık hiç ümidim kalmadı yürümeyecek yürümedigi için de herşeyden geri kalacak belki de özel egitime gidecek oglumdan daha küçük çocuklar herşeyi yapıyor benimki geri kalıyor
GoGirl Asafbey44 bi bakmissin birden yürür yegenimiz 18 aydi yurudu simdi 2.5 yasinda koşuyor o da her seyi gec yapmisti oturma vs
Prenses-annesi1 Asafbey44 canım böyle düşünüp canını sıkma her çocuk farklıdır bunu unutma benim kızımda 17 aylık daha yeni başladı yürümeye hala bile tam yürümüyor düşüp duruyor 15 aylıkken doktorla konuştum bu durumu koltuklara tutunup yürümesi bile yeterli dedi yürüyo sayılır demişti
Vuslat23 Asafbey44 akrabamız eylukde 2 yasına gırdı kızı daha yenı gecen hafta yurudu saglık sorunuda yok her çocuk gelısımı farklı
Minikimmm Asafbey44 benim kızım her şeyini gec yapti yürüme diş çıkarma oturma emekleme vs vs kendi kendimi yedim 2 yaş olcaz adam akıllı konuşma yok oda gec olacak eminim diğerleri için dr gittik dr bir sorun yok dedi sonra akışına bıraktım demem su ki bebeginizin fiziksel bir sıkıntısı yok ise telaşlanmayın derim
Asafbey44 Prenses-annesi1 koltuklara tutunup aylardır yürüyor bıktırdı beni artık dışarı çıkarıyorum yerde sürüne sürüne yırtıyor kıyafetleri yürümek hiç istemiyor ee yürümeyince de bende çıkarmak istemiyorum
Gsyasmin1905 Çocuklar bir fabrikadan çıkmazlar bazısı erken yürür bazısı geç benim bebiş de hala yürümüyor kendini hazır hissettiğinde yürür kasmayın bu kadar
Asafbey44 Minikimmm konuşması iyi gibi bir çok şeyi anlatabiliyor ama aylardır sürünüp duruyor bir türlü kalkamadı ayaga
Prenses-annesi1 Asafbey44 çok haklısın kızımda düğünde çocukların koşuşturmasını gördü o zaman tek elde yürümeye başladı ilk defa. Şimdi yürüyor baya baya ama düşüyor taö değil tabi zamanı var demekki annesi ben zorlamadım hiç kendi kendine güveni gelince bıraktı ellerini kendi yürüdü. Bazı bebekler sosyal bazıları fiziksel olarak öncelik gösteriyormuş bizim kız konuştu mesela sizin minikte konuşuyodur kesin 🤭
Angelius Asafbey44 hiç öyle düşünmeyin kendinizi üzmeyin benim kızım aylarca elinden tutunca yürüdü düşe kalka 3-5 adım atıyordu bir gün gündüz uykusundan uyandı yürümeyi bırak bildiğin koşmaya başladı demek henüz hazır değil oğlunuz
Asafbey44 Angelius valla yeter artık hazır hissetsin artık kendini yürümedigi için hiç bsey yapamıyoruz dışarı çıkmak eziyet oluyor artık sürekli kucakta taşınmıyor
Zeynep97 Asafbey44 canım cocuk doktoruna soyle seni fizyoterapist e yonlendirsin.. devletin var onlar hareket gösteriyor sana mesela 1 bacağını tut kendisi kalksin gibi. Biz zeynep kanilde norolojiye gitmiştik doktorumuz yonlendirdi oradaki fizyoterapist cok iyi Bide e bebekte yürüme arkadasi cok etkili oluyor koltukları karşı karşıya koy kisa mesafe cesaret bulup birinden birine geçmeye çalışsın
Asafbey44 Zeynep97 şu saatten sonra yürüme arkadaşına para vermek istemiyorum gerçekten keşke en başta yürüteç yerine onj alsaydım pişmanım bu konuda. Ben çocuk doktoruna götürdüm kan degerleri normal çıktı şimdi de nörolojiye randevu bakıyorum götüreceğim bakalım
LaraCroft Asafbey44 benim bebeğim 2 yaşına girmek üzere daha yeni yürümeye başladı. Bir sürü faktör oluyor. Mesela benim bebeğim prematüre doğdu. Çok endişeleniyorsanız bir uzamana götürün, fizik tedaviye gidin. Hem içiniz rahatlar, hem süreç hızlanır
Pembebeyzmavi Asafbey44 benim kızımda 13,5 aylık yürümüyor kuzenim tam 18 aylık yürüdü hatta biraz geçmişte olabilir. Şuan 11 yaşında son derece sağlıklı hatta sportif bir çocuk