Selam arkadaşlar araniza yeni katıldım.Hemen konuya giriş yapacağım 27 aylık oğlum var çok inatçı gün içerisinde hep mız mız öğlen uykusunu çok kısa uyur o ayrı bir mesele asıl sorun sürekli birilerine vuruyor ve ısırıyor tam cinnetlik😬ne zamana kadar sürecek böyle bilmiyorum ha şunu da merak ediyorum bu hareketler erkek çocuklarına mi? özel bir durum yani kız çocukları da böyle mi?akıl verin ne olur geçecek diyim