Doğum izninden sonra istifamı verdim bugün itibari ile bebeğime bakacağım için ancak ofis ekipmanı olan bilgisayar ben de. Teslimi için ofise gidemiyorum ve çıkış evraklarımı imzayamıyorum. Bebeğim çok ufak olduğu için onunla gidemiyorum bakacak kimse olmadığı için bırakıp da gidemiyorum. Ancak istifamı yazılı imzalı mail ile gönderdim. Ekipmanların ben de olması bir sorun teşkil eder mi saha ekibinden birini gönderin alın diyorum ancak inadına bunu yapmıyorlar yapabiliyor olmalarına rağmen. Ne yapmalıyım