Oglum 6 aylık olduğundan rutin idrar tahlili verdik. Tahlilde bir sorun çıkmadı tüm değerler negatif lökosit 0. Ancak kültürde 80000 e.colı üredi diyor. Sonucu doktora sordum test tekrari gerekir şüpheli sonuc dedi. Net sonuc için 100bin e.coli üremesi gerekiyomuş. Başına gelen var mi? Pzt tekrar tahlil vercez çıkması 2 günü bulur. Sünnetli bebekte idrar yolu enfeksiyonu olur mu?