CaglaErtrk Kızlar sezeryan Doğum yaptım 54 gün oldu , yarın spora yazılmayı düşünüyorum , benim gibi olup spora gidenler öneride bulunabilir mi ? Hafif bi spor mu yapılmalı yoksa normal spor yapabilir miyim ? Dikişlere bişey olur mu ?
YazCilegi CaglaErtrk 😬 hemen mi? Yarın mı? Doktorunuzla mutlaka paylaşmışsınızdır ama benim doktorum 4.aya kadar sadece yürüyüş yapabileceğimi söylemişti. Sonrası 4.aydan sonra demişti.
Pinkoloji CaglaErtrk Benim doktorum 6 aya kadar hafif 6 aydan sonra ağır spor yapabileceğimi söyledi. 2. Aya kadarda spor yapmama izin vermedi.
1PrensAnnesi CaglaErtrk benim doktorum 6ay kesinlikle önermemişti 😊 bence sizde bi danışın maşallah azminize
CaglaErtrk YazCilegi evet hemen yarın 🤗 daha fazla beklemek istemiyorum yavaştan da olsa bişeyler yapmak istiyorum , yürüyüşten ziyade spor salonunda olmak orda bişeylerle uğraşmak daha iyi hissettirecek gibi 😊😊
CaglaErtrk Pinkoloji anladım sanırım doktordan doktora değişiyor , kimi 2 ay kimi 6 ay müsade etmiyor🤔
Mathilda Benim doktorum acımadığı sürece her türlü sporu yapabilirsin dedi. Acırsa bırak dedi 😀 her konuda izin verici bir tutumdaydı zaten 😏
CaglaErtrk Mathilda aslında dikişlerinin durumu iyiyse yani doktor iyisin dediyse , olması gereken durumu bencede bu acırsa ara vermek yada bırakmak 😄
DidemYldrm CaglaErtrk ben zaten zayıf hamile kaldım canım 58 kilo 170 boyumda 62 kilo ile Doğuma girdim Doğumdan çıktığımda 55 kiloydum ama sıkılaşmak için evde squat yapmaya başladım
CaglaErtrk Anladım , sanırım doktordan doktora değişiyor kimi doktor 2 aya kadar kimi 6 aya kadar önermiyor 🤔
Pinkoloji CaglaErtrk belkide ama sen zorlama yinede dikisleri. Sonuçta ciddi bir ameliyattan çıktık. Kendine hatırlat bunu canım spor yaparken. 6 ay fazla yüklenme.
CaglaErtrk DidemYldrm ne güzel ya keşke bende o kilolarda Doğuma girebilseydim, çok şanslıymışsın ☺️ben tam 20 kilo aldım canım 10 kilosu gitti ama gerisi kaldı , ve bende bide göbek çok kaldı inanılmaz derecede 5 6 aylık hamile gibiyim hala 😕
Ilaydakosee Ben 63.5 ile hamile kaldim 95 ile doğuma girdim ve sezeryan oldum tam tamına 32 kilo doğum yapalı 56 gün oldu en son 3 hafta önce 78dim kilomun tamamini verip vucudumu toparlayip 6.aydan sonra sıkılaşmak istiyorum.. Çatlaklar da cabası ilk başlarda çok ağlamıştım ama artık anneyim yavaş yavaş düzene giricek umarim hepimizin :)
CaglaErtrk 1PrensAnnesi benim doktorumda 4 aya kadar karın egzersizleri yapma fazla onun dışında sıkıntı yok dedi ☺️teşekkür ederim 🙏🏻