Oğlum 1 ay 14 günlük 3 - 4 gündür uyumuyor karnı tok kabızlığı vs de yok ama çok uykusu olduğu halde uyumuyor emerken uyuyor bırakınca 5 dk sonra uyanıyor çıldırıcam neden uyumuyor olabilir. Bebeklerin atak dönemleri varmış bu konu hakkında bilgisi olan var mı öyle bir şey mi acaba