arasin_annesi7 bizde o aylarda öyle sanıyorduk salyasi akıyordu agliyodu huysuzdu birşeyleri ağzına götürüyordu hatta disinde beyazlık vardı ama şuan 7 aylık hala dişi çıkmadı 😂 atak haftası ,gaz vs. olabilir belki bebekler bazen böyle huysuz olabiliyo malesef