AysunCeysina Musam dogdugu gunden beri kullanıyorum biraz pahalı ama baska mamada icmiyor denedik. Mamadan cok memnunuz kolay cikariyor gazini ve evet guzelde kilo aldiriyor ama o biraz ne kadar verdiginize bagli bebegin ne kadar yedigine bagli birazda.
duygu3437 Musam benim bebeğim sma hipp mamayı asla kabul etmedi sürekli kabız oluyordu sağlık ocağındaki hemşire sindirimi en kolay mama dedi tavsiye etti valla şuan kabızlık sıkıntısı çekmiyorum gaz yapıyor mu bilmiyorum kendi çıkarıyor gazını 5 aylığız
Meski Musam Bizde Bebelac Gold kullanıyoruz uzun zamandır .kilosu maşallah iyi zaten Aptamil ile birebir aynı içerik kutu parası veriyoruz aptamilde.kaka dersen her gün belinden dışarı akiyo mübarek 😁bizi kabız yapmadı yani
Ekvatoral Musam Biz nutricare yazıyor yanınea onu kullanıyoruz. Memnunum. Kilosu hipp e geçtik ondan az gibi ama ay ilerlerken aylık alınan kiloda azalıyor. Daha ölçümlerede gitmedik
Musam AysunCeysina kaç aylık bebeğiniz? Ben aptamil kullanıyordum pahalı bebelac gold daha ucuz ona geçtim bakalım
AysunCeysina Musam 8 gun sonra 2 aylik olucaz disarida 900 gr 125 tl trendyoldan aliyorum ben 3lu paket olarak daha ucuza denk geliyo oda 3 kutu 900 gr 280-350 tl arasi degisiyor
Meski Musam Su an 9.5 ayligiz ama 5. Aydan beri Gold veriyorum.biz artik evde pişen herşeyi yediğimiz için 120 civarı içiyor gece biraz fazla yapirum 5 ölçü
AysunCeysina AysunCeysina zeynepbalci şoyle biz suan 90 cc ve 105 cc arasi yiyoruz 2 bucuk 3 saat araliklarla 900gr kutu bize en fazla 1 bucuk hafta gidiyor belki o kadar bile gitmiyordur baska mama denedik ama kabul etmedi surekli kustu tekrar gold’a donduk