Glsmsahmar eoprotini biz doktorumuzun tavsiyesiyle 5 kilo olana kadar kullandık
Biberonda dr.browns kullanıyoruz ve hem emiyor hem biberonda sagip veriyorum arada prematil veriyorum hicde redetmiyor memeyi bi ara biberonu istemedi hatta şükürler olsun bizde 1600 gram doğduk 10 günlükken diyaframi delikti ameliyat oldu 2 kilo olunca bizde yoğun bakimdan çıktık bizim sıkıntımız ameliyatimiz ve oksijen alamiyordu duzeltilmis 3.5 aylık daha iyiyiz şimdi elhamdulillah
Rabbim bütün evlatlarimizi korusun çok zor prematüre bebege bakmak ve üzerin E benim meleğim ameliyatliydi