Kizlar, 5 aylık oglum var, başindan beri emmeyi cok sever uzun uzun emer.. ama son 2 aydır emerken 5. Dakikasinda kivranmaya basliyor, hemen birakmiyor ama sonra dayanamayip birakip aglamaya basliyor. Gazli bir bebekti basindan beri ama emerken boyle olmazdi, o yuzden gazdan midir emin olamiyorum. 2 farkli doktora goturdum, batın ultrasonu falan cekildi her sey normal gorunuyor bir teshis koyamadilar. Boyle bir sey yasayan var mi aranizda, ne olabilir gecici midir? Yedigimi ictigimi de takip ediyorum ama bulamiyorum yumurtayi sutu yogurdu birakiyorum yine oluyor.. emmeyi tamamen keser diye de korkuyorum. Her emzirmede aglamasini yatistirmaktan da yoruldum.. aci cekiyor diye cok da uzuluyorum:(