Bircicekkiz Kızlar bi bakar mısınız ya kızımın ellerinde parmağında 2-3 gündür böyle şeyler var acaba emeklemesiyle mi alakalı ya ama 2 aydır falan emekliyo daha yeni oldu böyle şeyler
Bircicekkiz Bircicekkiz şimdi bende cevap gelmezse isyan edicemm yandınız👊kaynana postu olsa diye başlayarakk 🔪😂
avaredolaniyorum Sadece ellerinde mi var? Tüm vücudunu inceleyin bence, travmaya bağlıda olabilir altta yatan başka bir sebepte olabilir
Bircicekkiz avaredolaniyorum üzerini değiştirirken falan hiç görmedim ama uyansın daha dikkatli bakıcam bakalım, travmaya bağlı derken canım anlamadim
avaredolaniyorum Bircicekkiz travma derken bi yere çarpıyordur. İnceleyin bence de. Başka bi belirtisi var mı ona da dikkat edin. Önemsiz bişeydir umarım
pnrbyrk El ve ayaklarda bi çeşit bulaşıcı hastalık varmış çoçuklar arasında aynı bu şekilde kızarıklıklar oluyormuş bence bi doktora gidin görünün
Bircicekkiz pnrbyrk korkuttun beni bak of nerden oldu hiç anlamadım acıyo mu acaba bu aralar hep ağlıyo çünkü
pnrbyrk Bircicekkiz ağız içinde de olur acıyabilir canım bence sen bi doktora götür fotoğrafı görünce ilk aklıma bu geldi etrafımızda çok rastladım çünkü
Bircicekkiz pnrbyrk eşimin arkadaşı doktor o da bişey ısırmış olabilir diyo bu kadar çok nasıl olur bilmiyorum, dediğiniz gibi ben bi götüreyim doktora