Irem16 Merhaba anneler doğum yapalı 7 ay oluyor 6. Ayımda ilk reglimi oldum fakat bu ay aynı tarihte olması gerekmiyor mu olmadım bu normal mi 9 gün gecikti acaba tecrübesi olanlar yanıtlayabilir mii 🙄
NurHat-279 Irem16 benm doğum yapalı 19 ay oldu 1 2 kere oldum emzirmiyorum da. Doktora gittim herşey normal dedi ilaç verdi sonunda oldum😊