Best2 2 kızım var biri 2.5 yaşında biri 2 aylık. Büyük kızım cok uysal, kendi kendine oynar, sıkılınca benimle oynamak ister, kardeşine öpmek dışında ilişmez, kıskanmaz cok şükür, gece 1 kez tuvaleti gelirse ona kalkarız, babasıyla oyun oynamaya bayılır, gün içinde kahve saatimiz yemek saatimiz ara öğün meyve market her yere birlikte gider birlikte yaparız. 2. Kızım da geceleri 1-2 kez kalkar emmek icin, ağlayan bir bebek değil, ancak gazı olduğunda mızmızlanır ana kucağına koyup sallayınca kesilir mızmızlıgı 🙏🏻 Bizde de şu sıra hastalık var büyük kızım ishal ama ağır geçirmiyor cok şükür, evlatlarımdan yana cok şanslıyım en büyük şükür sebebim ikisi de 💓 Allah herkesin evladına sağlık versin inşallah