Kizlar ben grip oldum kizim 5 aylık olucak bir hafta sonra beni emmiyor sürekli sagip veriyorum sütümü ates yok ama huzursuz sürekli hapşırıyor bende calpol verdim sürekli emzirindiyorlar ama emmiyor 1 aydır böyleyiz sagip versem yinede faydası olur degilmi başka nelerr yapabilirim fikir verrmisiniz